Ahad, 22 Julai 2012

Kenali Shaklee

Shaklee merupakan Syarikat pertama di dunia yang memperolehi pensijilan "Climate Neutral TM"  dan mengimbangi sepenuhnya pembebasan CO2-menghasilkan impak sifar ke atas alam sekitar.

Selama 50 tahun, beberapa generasi  telah mengharapkan Shaklee untuk melakukan apa yang tiada di syarikat lain boleh lakukan seperti Shaklee - membuat produk yg semula jadi selamat dan terbukti berkesan.

Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat untuk semua orang dan sesiapa sahaja. Kami melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang begitu luar biasa. Anda hanya perlu memberitahu kawan-kawan anda. Setiap produk yang masuk dalam setiap botol Shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi, dan menjadi mesra alam di planet ini.

Apabila anda memilih Shaklee, anda akan tahu tiga perkara adalah benar.
  • ia sentiasa selamat
  • ia sentiasa berkesan
  • ia sentiasa mesra alam
Kami bermula dengan alam semulajadi. Saintis Shaklee mencari di seluruh dunia untuk sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik. Secara teknikal, produk Shaklee tiada mengandungi Parabens, Triclosan, Phthalates, Saudium Lauryl Sulfat, Natrium Sulfat Eter Lauryl atau Propilena Glikol. Tiada bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tiada lemak trans dan tiada pemanis tiruan atau perisa. Kami tidak menguji ke atas haiwan. Malah pembungkusan kami adalah selamat dan bebas daripada Biophenal toksin-pthalates dan dawat toksik. Itulah sebabnya kita benar-benar pasti setiap produk Shaklee dijamin 100% selamat untuk digunakan.

0 ulasan:

Catat Ulasan