Khamis, 2 Ogos 2012

MEMBANTU KEKALKAN ENERGY DAN ANTIBODI!!!

Salam mommies..moge mommies ceria dan sihat serta dalam lindungan Yang Maha Esa.Hari ni nak cerita lagi tentang set kehamilan Shaklee yang semakin mendapat tempat dihati mommies semua..Alhamdulillah..Sebelum nak cerita lebih lanjut pasal produk yang terhangat ni..nak share sikit tentang info pentingnya kita menjaga permata hati kita seawal dalam kandungan lagi.

Mommies nak tau tak..banyak kajian telah menunjukkan yang pengambilan nutrisi yang rendah ketika hamil boleh membahayakan masa depan kanak-kanak dengan merencat pertumbuhannya ketika masih di dalam kandungan lagi.Ia mungkin menyebabkan bayi bersaiz kecil yang berisiko terkena pelbagai jangkitan, menghalang perkembangan, masalah jantung dan juga diabetis di kemudian hari.

So..mommies semua janganlah menganggap penjagaan bayi dalam kandungan adalah satu perkara yang remeh. Jadi janganlah biarkan tempoh keemasan ini terlepas begitu sahaja. Kesihatan anak anda bermula dari dalam kandungan lagi. Bertindaklah sekarang!!!! Jom kita kongsikan lagi apa kata mommies yg dah mengamalkan Set Kehamilan Shaklee ni...




Berminat? Hubungi kami di 011-11181585 / Add FB saya https://www.facebook.com/dieyana.rahim
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/yanahealthcare HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA...

0 ulasan:

Catat Ulasan