Khamis, 13 September 2012

Set 3m Milk Booster Paling Hangat di pasaran

Salam mommies...hari ini nak share tentang set penyusuan 3m yang paling mendapat sambutan hangat ibu-ibu di luar sana...Alhamdulillah..

Apa yang terkandung dalam set 3M?
  • Set B (Vitalea, B Compleks, Vitamin C, Alfalfa)
  • Ostematrix (Kalsium)
  • Energizing Soy Protein (ESP)


Siapa yang perlu untuk mengambil set ini?
  • Sangat dicadangkan untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan
  • Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari... maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau ketiadaan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.
  • Set yang paling sesuai untuk ibu yang mempunyai stok yang sedikit, atau yang tidak mempunyai stok susu yang banyak
  • Bagi ibu-ibu yang baru mula nak menyimpan stok ini adalah pilihan yang tepat
  • Set yang paling sesuai untuk ibu yang ingin relaktasi / induce relactation -contohnya ibu telah berhentikan menyusui anak, jika mengamalkan set ini, bersedia untuk pam dengan kerap bagi stimulasi susu, bersama2 tips yang saya bagi, insyaAllah penyusuan boleh dimulakan semula dengan syarat ibu kuat berusaha.
Mengapa Set 3M dikatakan set yang sangat berkesan?
  • Komponen utama susu ibu adalah protein dan kalsium. Justeru itu pengambilan ESP sebagai sumber protein utama dalam kehidupan seharian anda sememangnya sangat sangat membantu dalam menghasilkan susu ibu dengan lebih banyak. Ditambah pula dengan pengambilan Ostematrix (Kalsium), dapat melengkapkan lagi nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan ibu. Maka tidak mustahillah susu ibu terhasil dengan lebih cepat dan banyak.
  • Set B pula berperanan untuk memastikan tubuh badan ibu sentiasa sihat dan cergas. Dengan itu  badan ibu sentiasa bersedia untuk menghasilkan susu badan kerana badan yang letih dan tidak bermaya akan menghadkan pengeluaran susu badan. Selain itu juga di dalam Set B mengandungi B compleks yang berperanan dalam mengawal perasaan atau emosi seperti stress dan seumpamanya. Apabila ibu tenang dan ceria maka susu badan akan mudah dihasilkan.
  • Alfalfa yang terdapat dalam Set B juga merupakan salah satu Milk Booster Shaklee. Maka pengambilannya juga sangat membantu ibu-ibu menghasilkan susu dengan lancar dan jayanya..Insya Allah...
Jom kita kongsikan kegembiraan ibu-ibu yang dah mencuba...

Testimoni 1

Testimoni 2
Testimoni 3



Alhamdulillah..semakin ramai ibu-ibu di luar sana mula menyedari betapa pentingnya mengambil supplement dalam kehidupan seharian bagi memastikan anak yang tersayang memperolehi susu ibu yang sangat berhasiat dan tak ternilai harganya.

Tak kenal..Maka tak cinta..Dah kenal..baru anda tau keberkesanannya dan terus jatuh cinta..
Berminat? Hubungi kami di 011-11181585/ Add FB saya https://www.facebook.com/dieyana.rahim
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/yanahealthcare HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA...

0 ulasan:

Catat Ulasan