Khamis, 13 September 2012

Set Kecantikan Shaklee untuk kulit yang cantik berseri

Set kecantikan Shaklee, atau Set D terdiri daripada Vitamin C, B kompleks dan Vitamin E. Setiap satu supplement saling berfungsi dan membantu antara satu sama lain.

  • B Kompleks : B untuk "beauty", membantu menaikkan seri muka, membantu untuk saraf yang baik dan untuk mood yang ceria menyebabkan kulit anda nampak glowink dan cantik berseri.
  • Vitamin E : Vitamin paling penting untuk kecantikan kulit. Sememangnya sangat bagus untuk kulit yang cantik, memperbaiki struktur asas kulit, mengatasi masalah jerawat, kulit kering, kulit berminyak, dan mengurangkan parut.
  • Vitamin C : Memberikan kolagen kepada kulit anda. Untuk kelihatan cantik, kulit anda mestilah cukup kolagen, barulah kulit kelihatan tegang dan sihat yang menjadikan anda kelihatan awet muda.
Jom kita lihat testImoni mereka yang telah menggunakan set D:


Salam semua :)

saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)
Jika anda makan secara konsisten dan mengamalkan minum air yang banyak yang setiap hari, insyaAllah usaha anda akan membuahkan hasil seperti kisah benar di atas. Air memang sangat perlu untuk penyerapan supplement, penyingkiran toksin, dan sangat penting untuk proses2 homeostasis di dalam badan.

Berminat? Hubungi kami di 011-11181585 / Add FB saya https://www.facebook.com/dieyana.rahim
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/yanahealthcare HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA...


0 ulasan:

Catat Ulasan