Isnin, 5 November 2012

1 week guna set D, kulit tak kering, parut jerawat samar-samar, jerawat pun segan-segan nak muncul, so amazing

Alhamdulillah...bertemu lagi..hari ni sy nak share tentang set kecantikan Shaklee yg semakin hot cam pisang goreng panas, sentiase kehabisan stok sbb keunikannya yang tersendiri. Siapa yang tak nak kelihatan muda dan sentiasa cantik kan? Untuk tujuan itu, maka peliharalah kesihatan dan kecantikan kulit anda dari sekarang. Kos tak sampai beribu pun dan yang paling penting set kecantikan kami tidak mendatangkan kesan sampingan yang boleh membahayakan kesihatan.



Terdapat 3 jenis vitamin asas yang amat penting untuk mendapatkan kulit cantik, gebu dan berseri-seri tanpa kesan jerawat. 
  1. Vitamin B ~ Membantu dalam mengurangkan stress dan kelesuan serta membantu wajah kelihatan lebih seger dan tidak kusam.
  2. Vitamin C ~ Mengandungi kolagen yang membantu menguatkan sel kulit, membaiki proses pembaikan tisu kulit terutamanya bekas-bekas jerawat dan parut
  3. Vitamin E ~ Sangat penting dalam kecantikan kulit, membantu mengurangkan parut, meningkatkan ketahanan sel kulit, mengelakkan tisu teroksida dan menjadikan kulit kelihatan gebu.
 Jom kita kongsikan kegembiraan mereka yang telah mencuba set kecantikan kami.

 Seronok kan baca testimoni mereka? Saya pun tumpang gembira. Kecantikan mestilah dipelihara daripada dalam. Tak guna beli kosmetik bagai hingga habis beratus-ratus, tetapi hakikatnya kulit tak sihat dan tak dijaga dengan rapi. Dengan itu ambillah tindakan yang bijak, amalkan mengambil suplement untuk kesan jangka masa panjang. Dan suka untuk saya mengingatkan, pengambilan air masak yang cukup sangat penting untuk memudahkan vitamin-vitamin tersebut meresap dengan baik.

Berminat untuk dapatkan set D kami? 
Harganya memang mampu milik..anda pasti teruje dengan segala khasiat yang ada.
Hubungi kami di 011-11181585 / Add FB saya https://www.facebook.com/dieyana.rahim
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/yanahealthcare

  HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA

 

0 ulasan:

Catat Ulasan