Khamis, 29 November 2012

Rasa Bertenaga, Rambut Tak Gugur, Susu Meriah, Kulit Cantik Dengan Set 3m

Syukur Alhamdulillah...Set 3m telah banyak membantu ramai ibu-ibu di luar sana yang berjaya dalam penyusuan. Bila ibu sihat, penyusuan pun berjalan dengan lancar insyaAllah. Bagi yang masih tertanya-tanya apa itu set 3m? Set 3m adalah merupakan set penyusuan terbaik kami.


Set 3m terdiri daripada 6 suplement:
  • Vitamin B
  • Vitamin C
  • Vitalea
  • Oetematrix
  • Alfalfa
  • ESP (Energizing Soy Protein)

Apa kepentingan setiap supplemen ini pula?

Vitalea: untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi. Rata2 pengambilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak sebab dan kekangan.Dan uniknya Vitalea @ multivitamin shaklee kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.

B complex : lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress ,menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

Vitamin C : membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Penambilan bersama Vita-lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh

Alfalfa : raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU. Merupakan supplement penting utk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim. Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat.Turut membantu perkumuhan (lebih lawas)dan membuang angin dalam badan…secara automatik kesan baik pd bby..susah nak kena kembung.

Kalsium@ Ostematrix :
Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibu yang menyusu, pengambilan kalsium tidak boleh dipandang remeh. Bagi ibu-ibu yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susu ibu akan diserap dari yang sedia dalam tubuh ibu.


ESP @ Energizing Soy Protein :
Kompisis vitamin utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protein iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan.Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.


Jom kita kongsikan bersama pengalaman pn izura 



Seronok kan baca testimoni pn Izura? Bukan susu je meriah & pekat berkrim, tapi badan rasa bertenaga, rambut tak gugur, nipple jadi kaler pink, scar cantik dan yang bestnya, berat badan kembali kepada asal...weeee.....bestnya...tahniah pn izura.



Berminat? Hubungi kami di 011-11181585 / Add FB saya https://www.facebook.com/dieyana.rahim

& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/yanahealthcare

  HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA DAN KONSULTASI SECARA PERCUMA AKAN DIBERIKAN SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER YANALICIOUSS TERSAYANG

0 ulasan:

Catat Ulasan