Selasa, 10 Jun 2014

National conference shaklee

National conference shaklee (NC) adalah satu persidangan yang ditunggu-tunggu oleh sekalian warga shaklee. NC boleh diumpamakan seperti pelajar yang mengambil ijazah pada hari anugerah di universitas. Setelah setahun berhempas pulas dan berusaha mencapai target yang dikehendaki...akhirnya segala usaha diatas berbaloi setelah berjaya naik ke pentas dan menerima anugerah dari Mr. Barnett
, CEO Shaklee US. Satu perasaan yang indah sekiranya anda berpeluang untuk naik ke pentas...auranya sangat kuat dan pastinya tahun hadapan kita ingin sekali lagi naik ke pentas.
    Tidakkah kalian juga ingin mengecapi kejayaan seperti ini? Insyaallah, sekiranya yakin dan berusaha serta memberi diri sendiri peluang untuk menceburi bidang ini,yakinlah bahawa Allah akan memberi rezeki jua akhirnya..pokok pangkalnya sejauh mana kesabaran dan tawakkal kita kepada Allah s.w.t.  Akhir kata,siapa yang berusaha,pasti akan berjaya. Untuk pertanyaan selanjutnya ,sudilah sekiranya utk bertanya dan ber pm di facebook saya dieyana rahim atau watsap terus ke 01111181585 untuk keterangan yang lebih mendalam...assalamualaikum dan semoga Allah merahmati kalian semua..

0 ulasan:

Catat Ulasan