Selasa, 10 Jun 2014

Phytocol -ST, jawapan untuk kolestrol anda

Phytocol -st merupakan produk baru yang dilancarkan oleh Shaklee pada 7 hb jun yang lepas. Ia merupakan produk yang membantu mengurangkan kolestrol yanh tidak diperlukan oleh badan kita.

Ramai yang tidak tahu bahwa terdapat 2 jenis kolestrol iaitu kolestrol yang baik serta kolestrol yang jahat. Kolestrol jahat merupakan kolestrol yang akan menutup dinding arteri secara perlahan-lahan. Apabila semakin sempit arteri..semakin banyak risiko untuk mendapat serangan jantung. Konsep yang sama juga digunapakai dalam kes angin ahmar ataupun stroke. Jadi dimanakah fungsi phytocol ini?

Phytocol mempunyai persamaan genetic code atau rantaian jirim yang sama dengan kolestrol. Dengan mengambil produk ini, sebenarnya kita berjaya menipu sistem badan  dengan menyatakan bahawa phytocol ini adalah kolestrol. Oleh itu, kolestrol yang jahat yang sepatutnya diserap badan akan dinyahkan dari badan melalui sistem lain seperti perkumuhan,peluh dan lain-lain. Ia adalah proses yang selamat dan natural. Rekomendasi terbaik untuk mereka yang mempunyai masalah kolestrol,darah tinggi dan obesiti.

selamatkan diri anda
untuk cod /hantaran terus :
011-11181585
yana
juga boleh didapati di laman fb
yana health care
wassap/fb /direct call preferred

1 ulasan:

ABG BEAR berkata...

ya ampunn... gampang sekali doanx!!!

Catat Ulasan