Rabu, 5 Disember 2012

Alfalfa & ESP ~ Kombinasi Milk Booster Terbaik

Pastinya ramai mommies dah mengetahui yang shaklee mempunyai 4 set penyusuan khas untuk ibu-ibu yang menghadapi masalah penyusuan. Bagi yang masih belum tahu tentang set penyusuan kami, bolek clik DISINI ye.

Soalan yang biasa diajukan "salam sis..boleh tak kalau saya tak nak ambil set penyusuan, tapi saya just nak ambil ESP dan Alfalfa sebagai milk booster saya? Adakah ia boleh membantu untuk mempercepatkan penghasilan susu badan saya?"

Jawapan saya "boleh..tak de masalah..coz dua2 suplement diatas adalah antara milk booster terbaik. So bila digabungkan..insyaAllah...hasilnya tidak mengecewakan.."

Mengapa ESP dan Alfalfa?
  • ESP merupakan milkbooster terbaik. Ia merupakan protein soya yang berkualiti tinggi. Ibu-ibu yang mengambil ESP sebagai supplement penyusuan akan nampak hasilnya seawal seminggu pengambilan dengan syarat minum air sebanyak 3 liter sehari dan pump dengan konsisten iaitu setiap 2 jam / 3 jam sekali.
  • Alfalfa sebagai Galactagouge. Bagus diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana ia merangsang dan menambah pengeluaran hasil susu ibu (milk booster). Maka apabila kedua-duanya diambil bersama, insyaAllah..hasilnya tidak mengecewakan.
Jom kita lihat testimoni pengguna

Testimoni 1

  
Testimoni 2  


Alhamdulillah..seronok rasanya dapat membantu ibu-ibu di luar sana dapat meriahkan susu ibu. Ternyata kedua supplement ni sangat berkesan dan sangat membantu. Tapi pastikan pengambilan air yang mencukupi sebanyak 3 liter wajib dipatuhi dan sesi mengepam setiap 2 atau 3 jam sekali untuk memperlihatkan hasil yang tidak mengecewakan. InsyaAllah...
Berminat? Hubungi kami di 011-11181585/ Add FB saya https://www.facebook.com/dieyana.rahim
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/yanahealthcare
HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA DAN KONSULTASI SECARA PERCUMA AKAN DIBERIKAN SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER YANALICIOUSS TERSAYANG

0 ulasan:

Catat Ulasan