Ahad, 9 Disember 2012

Hampir Berputus Asa Dengan Hidup ~ Syukur Eu Four Set Membantu

Salam mommies..hari ni nak share testimonial daripada pn. Ellina yang telah mencuba set Eu Four Pack. Menurut beliau, kesihatannya semakin teruk sejak bersalin anak ke-dua sehinggakan tak larat nak memasak, mengemas rumah, badan pula rasa sengal-sengal dan kebas dan muka kelihatan pucat tak bermaya.Selain daripada itu selalu rasa moody, sentiasa berfikiran negatif dan hampir berputus asa dengan hidup.

eu four set terbaik

Pn Ellina telah mencuba set eu four pack sebagai alternatif untuk mengatasi masalah beliau. Dan untuk pengetahuan mommies, tak sampai seminggu pengambilan set ini, beliau telah dapat merasakan perubahan yang sangat positif, rasa mula bertenaga walaupun belum mencapai 100%. Beliau juga rasa sangat gembira kerana dapat menguruskan anak-anak dengan baik. Dan yang seronoknya lagi, susu bertambah meriah, kulit menjadi cantik dan masalah penghadaman dapat diatasi..

Best kan mommies? Ada yang masih tak percaya? Jom kita ikuti real testimoni datipada pn..  Ellina sendiri..


Dan akhir sekali pn Ellina menyatakan yang beliau sangat berpuas hati dengan set eu four pack ni..Syukur Alhamdulillah..

Apa yang terkandung dalam set Eu Four Pack ni ye?
Vita-lea Iron formula : Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Mempunyai patented Sistem Penyerapan Bioaktif utk memastikan peningkatan penyerapan asid folid kritikal. Membantu meningkatkan Hb ke paras normal semasa hamil bagi ibu yang mempunyai darah rendah.
B complex : lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil. Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress ,menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.
Vitamin C : membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Penambilan bersama Vita-lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh
Ostematrix : kandungan kalsium yang mencukupi di dalam diet anda, lebih-lebih lagi semasa tempoh kehamilan akan dapat memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsiaum yang sedia ada di dalam tubuh anda. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku disaat melahirkan.
Pengambilan Kalsium turut membantu dalam pelawasan dan juga penyusuan susu ibu. Jika perasan ada sesetengah ibu yang apabila melalui menstrual (period) susunya akan merundum…ini disebabkan kekurangan kalsium yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah kotor yang perlu disingkirkan.
Berminat? Hubungi kami di 011-11181585 / Add FB saya https://www.facebook.com/dieyana.rahim & jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/yanahealthcare



HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA DAN KONSULTASI SECARA PERCUMA AKAN DIBERIKAN SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER YANALICIOUSS TERSAYANG.
 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.




0 ulasan:

Catat Ulasan