Selasa, 11 Disember 2012

Set J - Set Ibu Mengandung

set ibu hamil
PERNAHKAH anda berasa letih, sakit, terganggu atau lemah semasa mengandung? Jangan abaikan gejala ini dengan menganggapnya sesuatu yang 'biasa' semasa hamil.Tahukah anda bahawa seorang dalam setiap tiga wanita, mengalami masalah ini kerana anemia atau kekurangan zat besi. Disebabkan masalah kesihatan ini tidak disahkan dan tidak dirawat, ramai ibu dan bayi mengalami kesan kesihatan dalam jangka panjang.


Sekiranya mommies mengalami situasi di atas, cubalah set J (set ibu mengandung) InsyaAllah..anda akan dapat merasakan kesannya dan perbezaannya.

Set kehamilan kami terbahagi kepada 2:
  • Set J1 (trimester pertama) ~ Vitalea, Vitamin B compleks, Vitamin C, Ostematrix
  • Set J2 (trimester kedua &ketiga) ~ Vitalea, Vitamin B compleks, Vitamin C, Ostematrix, Omega
Jom kita lihat fungsinya satu-persatu:

Vita-lea Iron formula :
Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Mempunyai patented Sistem Penyerapan Bioaktif utk memastikan peningkatan penyerapan asid folid kritikal. Mengandungi iron formula yang membantu meningkatkan Hb ke paras normal semasa hamil bagi ibu yang mempunyai darah rendah.

B complex 
Lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress ,menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.
Vitamin C 
membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Penambilan bersama Vita-lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh
Ostematrix :
kandungan kalsium yang mencukupi di dalam diet anda, lebih-lebih lagi semasa tempoh kehamilan akan dapat memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsiaum yang sedia ada di dalam tubuh anda. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku disaat melahirkan.
OmegaGuard :
membantu pembentukan sel otak janin. Pengambilan hanya dibenarkan selepas bulan ke-4 kehamilan (trimester ke-2). Anak-anak yang ibunya mengambil suplemen Omega-3 juga mempunyai nilai yang lebih tinggi pada koordinasi mata dan tangan, kemampuan berbicara, lamanya waktu berbicara, dan jumlah kosa kata yang mereka miliki berbanding dengan kanak-kanak yang ibunya tidak mengambil Omega-3.
Nota penting : Sekiranya anda berhasrat ingin mengambil set kehamilan diatas, obimin dan folic acid yang dibekalkan oleh doktor tak perlu anda ambil ye.

Ok..tiba masanya nak share testimonial mommies yang sangat berpuas hati dengan set J ni..

Testimoni 1

Testimoni 2 


Alhamdulillah...best kan mommies? Apa salahnya kita laburkan sedikit wang demi kesihatan diri dan kesihatan baby tersayang..Mencegah itu lebih baik daripada merawat..


HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA DAN KONSULTASI SECARA PERCUMA AKAN DIBERIKAN SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER YANALICIOUS TERSAYANG


    0 ulasan:

    Catat Ulasan