Selasa, 12 November 2013

Kajian kes Zink -complex terhadap Kudis



13/11/2013
Gambar ini merupakan gambar yang diambil pada tarikh saya menguploadkan post ini. Subjek dalam kajian ini merupakan orang yang rapat dengan saya. Kebetulan terdapat infeksi kudis pada betis beliau dan kerana keengganan beliau untuk berjumpa dengan doktor, maka saya jalankan ujikaji ini.Tujuan kajian kes dilakukan adalah  untuk mengesahkan satu lagi testimoni yang saya lihat di dalam facebook seperti gambar dibawah :
yanaliciouss
zink complex

Kaedah

Saya akan menggunakan 2 kaedah. Kaedah pertama dan kedua akan dijalankan serentak. Kaedah pertama adalah dengan subjek  memakan Zink Complex seperti yang disyorkan oleh saya. Kaedah kedua adalah dengan melarutkan Zink complex ke dalam air agar ia menjadi larutan dan disapukan kepada infeksi subjek.

Hasil Kajian :

Kajian kes zink -complex terhadap Kudis  ini akan saya updatekan secara harian bermula 14/11/13 dan akan berakhir pada 24/11/13. Sekiranya dalam masa 10 hari ianya sembuh dengan izinnya, maka kita akan ketahui bahawa produk dengan izin Allah berfungsi juga sebagai penyembuh terhadap luka dan infeksi. nantikan update saya di bawah mulai esok.

0 ulasan:

Catat Ulasan