Jumaat, 8 November 2013

set trimester 2



Set trimester kedua mengandungi

Omega guard

Vitalea

ESP

B- complex

Vitamin -C

Ostematrix


omega guard
   Set trimester kedua sesuai untuk ibu yang mengandung 3 bulan ke atas. Tambahan pada set trimester kedua ini ialah Omega Guard dan ESP. Omega guard merupakan kapsul minyak ikan yang diekstrak dari ikan laut air sejuk.Berbeda dengan produk omega lain yajg terdapat di pasaran,omega guard shaklee merupakan minyak ikan yg paling tulen di dunia kerana ia mempunyai spektrum penuh 7 asid lemak omega 3.kebanyakan dari pengilang akan menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan dari ikan tersebut. Kaedah ini tidak bagus kerana akan merosakkan nutrien yang terkandung dalam ikan tersebut. Shaklee menggunakan kaedah yang berbeza iaitu melalui kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi tinggi. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietary tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega tiga yang paling tulen dan paling semulajadi. Bahan -bahan yang bahaya seperti plumbum dan merkuri akan diasingkan untuk memberikan yang terbaik untuk para pelangggan sekelian.
ESP Shaklee


    ESP (Energizing Soy Protein ) pula mempunyai 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan manusia dan 4 sumber mineral.
  

ESP Shaklee
Lain -lain produk adalah sama dengan produk di set Trimester 1 di http://www.yanaliciouss.blogspot.com/2013/11/set-wajib-untuk-ibu-mengandung.html




0 ulasan:

Catat Ulasan