Ahad, 24 November 2013

SET KESUBURAN LELAKI DAN WANITA


   Dengan melangkah ke alam perkahwinan, sudah tentu salah satu tujuannya adalah untuk mengembangkan zuriat yang akan meneruskan legasi kita. Tapi setelah bertahun -tahun kahwin, Allah masih lagi belum memberi rezeki. Agak tertekan juga. Terasa seperti hidup ini kosong. Barangkali pada tahap ini, terdetik dalam hati  "bestnye kalau petang ni dapat membelai dan menatap muka anak sambil melihat gelagat dan telatah comelnya." Jangan putus asa. Set Kesuburan Shaklee merupakan salah satu Ikhtiar dan ramai yang telah mencuba dan berjaya.

ibu mengandung dengan shaklee
 
set kesuburan shaklee
 Seronokkan dapat baca testimoni mereka yang telah menggunakan produk shaklee dan berjaya mendapatkan hasilnya (dengan izin Allah Azzawajalla). Anda juga dengan izin Allah boleh berjaya dengan produk ini... Apa yang terkandung dalam set Kesuburan Shaklee ni? Ha..kalau nak tahu ini adalah set budget yang boleh saya tawarkan iaitu Zinc complex untuk lelaki dan GLA untuk wanita. Terdapat set penuh untuk mereka yang ada budget lebih (boleh wassap/contact saya) tapi customer yang ingin mencuba atau dalam situasi tight budget boleh mengamalkan set ini(suami dan saya sendiri mengambil set ini sebagai makanan tambahan harian :) ).
Mengapa Set Kesuburan Shaklee ya?
  • Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.
  • Menyeimbangkan hormon bagi wanita.
  • Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil.
  • Meningkatkan kiraan sperma.
  • Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
  • Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.
  • Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.
  • Kehidupan di atas katil lebih hangat dan mesra.
Para bakal ibu -ibu dan bapak-bapak ingin mencuba ? Dengan hati terbuka boleh whatsapp/sms/call saya di 011-11181585 untuk order dan pertanyaan lanjut. Jangan lupa untuk ke SINI dan like fanpage saye ye.

Diskaun hebat dan free gift menanti bagi 100 customer yang pertama....

0 ulasan:

Catat Ulasan