Sabtu, 2 November 2013

viviX.......

vivix shaklee
         Vivix merupakan satu cairan pekat yang berwarna kemerah-merahan. Kenapa ia berearna merah?  Kerana ia terdiri dari hasil kandungan muskat, anggur dan tumbuhan-tumbuhan lain yang berkhasiat.


      Vivix mempunyai kandungan resveratrol yang sangat tinggi.  Apakah itu resveratrol ? Resveratrol merupakan sesuatu agen yang sangat berguna untuk kesihatan.

khasiat anggur dalam vivix

    Kaji selidik yang dilakukan oleh para saintis mendapati bahawa masyarakat di Eropah terutamanya Perancis dan Italy yang sangat -sangat menggemari makanan lemak tinggi seperti makanan berdaging dan juga dikonsumsi dengan bir dan wain yang banyak. Secara teori, kemungkinan untuk mereka mengalami serangan jantung dan pemblokan pada dinding arteri adalah sangat tinggi. Namun dalam kajian kes yang dilakukan mendapati bahawa kadar serangan jantung di negara -negara tersebut adalah rendah. Kenapa. Jawabannya terletak pada resveratrol.


Apa yang bagus sangat resveratrol ini? ia adalah :-


  • satu agen anti oksida yang kuat
  • satu agen anti kanser
  • satu agen inflamasi

Kaitan  Vivix dan Resveratrol

Vivix adalah 10 x ganda lebih bertenaga dari resveratrol. Ia adalah halal dan tidak memabukkan dan anda tak perlu untuk minum wain untuk mendapatkan agen resveratrol dalam tubuh anda.

1 hidangan  VIVIX =  kandungan resveratrol dalam 100 gelas wain

Berminat untuk mengetahui dengan lebih mendalam ?

Hubungi : 011-11181585    call /sms  / wassap/wechat /line /tango

atau  : www.facebook.com/yanahealthcare






0 ulasan:

Catat Ulasan