Isnin, 9 Disember 2013

Set cinta Shaklee - kehangatan malam pertama



cinch shake

   Semalam masa hang out dengan suami kat dataran ipoh, terjumpalah satu mamat ni. Dah lama dah tak jumpa dia. Last sekali masa dia jumpa suami kat bengkel seksyen 18 dulu. Walaupun setahun tapi badan dia dah berisi. Umur baru dalam 20-an, mungkin nak masuk 30-an. Sembang-sembang dan risik-risik rupanya kawan ni dah melangsungkan perkahwinan pada bulan 5 yang lepas. " Tu dia badan ang..baru 6 bulan kahwin.." kata suami pada kawan dia.Waktu pun berlalu dan tiba masanya untuk mengucapkan salam perpisahan. Sambil naik motor 2 lejang suami saya katakan pada suami, abang, kawan abg tu Nak kurus cepat? Suami pun buat muka tanda tanya dan sambil memperlahankan kenderaan di Maybank untuk cucuk duit nak beli barang customer shaklee esok, dia pun cakap," Nak kurus cepat? , Amende ? " Saya pun tergelak dan masuk ke dalam bank...

  So, siapa yang nak kurus cepat? Bilakah rakyat Malaysia perlu belajar bahawa nak kurus merupakan satu perkara yang agak sukar? Terdapat pelbagai produk yang menawarkan pil keajaiban untuk kurus dan kelihatan slim seperti remaja umur 17 tahun tetapi kita lupa something...attitude..atau dalam erti kata lain sikap kita. Saya boleh listkan macam-macam produk untuk anda cuba tapi kalau keazaman tu kurang, macam mana nak kurus cepat? So, berbalik kepada iltizam kita.

 Selepas kahwin (cerita lama la ni), saya dapati badan saya telah naik secara mendadak (suami pun sama..hehe). So, saya jadi macam.."eh..biar betul ni?takkan nak kembang camni?" Kemudian kakak ipar saya memberikan satu kupon untuk ke satu tempat slimming yang selalu keluar dalam iklan TV tu..dan saya cuba. Bayangkan, dia bungkus badan saya dalam plastik dan masukkan saya dalam wap stim. Wah...macam nak terbakar dan berpeluh-peluh. Result= adalah turun 1 KG. Kalau nak teruskan program, alamatnya lepas ni kena la RM 2K atau 3K. Mana la nak mampu..hehe.So, lepas tengok satu testimoni Shaklee yang macam ni ->
saya jadi macam "eh...boleh ek?" So, saya survey -punya survey sampai jumpa satu minah saleh punya blog dan dia ambil Cinch mealshake. Sebab apa saya pilih Cinch? Sebab Cinch Shake ada perasa macam milo, vanilla,cafe latte dan strawberry, sekadar menyebut beberapa perisa. Tak rasa macam makan ubat pun.Siap beli untuk suami lagi dan sampai hari ni dia tak tahu yang kopi yang dia bantai pagi 2 sebelum gi kerja tu kopi Cinch Shake

KESIMPULAN

  Hasil dia, tak perasan pun berat badan turun. Malah dalam masa 3 hari ambil Cinch rasa macam takde ape pun. Sama je...Tapi bila dah ambil Cinch rasa macam kenyang.So, nak makan pun jadi malas..suami pun dari kuat melantak dah start makan nasi sekali sehari je, tu pun waktu petang..tengah hari kadang-kadang je makan. Sarapan usah harap la. Jadi nampak kat situ...berat badan pun mula berkurang. Suami dari 80 Kg , dah turun jadi 74 Kg setakat ni. Saya dari 68 Kg  Alhamdulillah dah Jadi 62 Kg. Ahh.. tak penting sangat pun, yang penting bila dah makin kurus ni..rasa cam best (haha) dan rasa cam sihat.

* testimoni di atas adalah testimoni alfalfa+esp+leicithin, juga set slimming. Hanya sebagai contoh sebab testimoni yang menambat hati saya menjadi ahli seterusnya memasarkan produk ini telah pun tiada.*

So...bagi yang ingin mencuba boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan di 011-11181585 (yana).wassap/line/sms atau lawati fan page saya di SINI untuk maklumat lanjut.Thanks sebab sudi membaca.

0 ulasan:

Catat Ulasan