Sabtu, 7 Disember 2013

Set mengandung shaklee

     Mengandung merupakan satu fasa yang penting. Penjagaan yang amat rapi diperlukan pada fasa ini. Oleh sebab itu, para mommies digalakkan mengambil supplemen yang boleh memperkembangkan tumbesaran dan minda bayi serta mengamalkan ayat -ayat suci Al-quran untuk pengisian rohani bayi.
    Di sin, Set mengandung Shaklee merupakan pilihan yang terbaik untuk momies -mommies sekelian. Kenapa ya? Simple. Set mengandung Shaklee merupakan produk yang berasaskan kepada keoriginalitian alam. Hanya diperbuat dari bahan-bahan semula jadi dan bebas dari radikal-radikal sintetik. Hasilnya, tentu para mommies akan berpuas hati kerana mempunyai bayi yang sihat,  putih, gebu dan comel.

    Sudah menjadi kebiasaan bagi ibu yang hamil pasti akan mengalami gejala muntah-muntah dan pening kepala. Ia dinamakan 'morning sickness'. Sebab kekurangan vitamin la tu. Kenapa ia terjadi. Ia disebabkan anda berbadan dua. Nutrien dan Zat telah dikongsi bersama dengan bayi. Oleh sebab itu, perlunya zat dan vitamin tambahan agar bukan sahaja bayi sihat,malah ibu juga turut bermaya menjalani hari -hari biasa berkerja dan sebagainya. Set mengandung Shaklee merupakan jawabannya.

Apa yang terkandung dalam Set Mengandung Shaklee ya?

Set mengandung shaklee mengandungi 6 produk yang bakal dikonsumi oleh  mommies-mommies sekelian. Produk tersebut ialah


  

ESP

Energize Soy Protein atau ESP merupakan susu soya yang terkandung dalam set mengandung budget Shaklee. Tahukah anda untuk menghasilkan satu botol ESP memerlukan 30 KG kacang soya yang diproses? Banyak tu.  ESP adalah uenntuk mengekalkan tenaga yang berpanjangan, sumber protein dan 9 asid amino yang penting bagi tubuh ibu mengandung. ESP yang terkandung dalam set Shaklee ini juga akan menggalakkan penghasilan susu,dan membant mguatkan rahim dan pembentukan otot janin.


OSTEMATRIX

Ostematrix lebih dikenali sebagai vitamin yang mengandungi kalsium.Semestinya kita tahu bahawa kalsium sangat penting dalam tubuh badan manusia terutama kepada ibu mengandung.Ini kerana kalsium dapat menguatkan tulang,kuku dan gigi.Bukan stakat itu je,ia juga boleh merangsang untuk memekatkan darah dan mengurangkan rasa2 kebas,kekejangan kaki,sakit-sakit sendi dan stress bagi ibu yang hamil trimester 2&3.

VITAMIN C 

vitamin C Shaklee  Vitamin C seperti yang anda ketahui terkandung pada oren dan blackcurrant. Selain itu, ia juga terkandung dalam buah-buahan yang lain. Jadi, adakah Vitamin C penting dalam set mengandung shaklee ini? Sudah tentu. Mampukah anda menelan 8 biji oren untuk keperluan vitamin c dalam badan anda seharian? yerp, tentu tidak. 1 tablet mengandungi vitamin c sama dengan 8 biji oren = kadar vitamin c yang diperlukan oleh tubuh badan.Dengan menggunakan tablet vitamin C dalam set mengandung shaklee ini, anda akan dapat manfaat dari segi peningkatan sistem imun dimana ia akan membina sel darah merah dan putih yang seimbang. Ini akan menyebabkan anda dan bayi dilindungi dari jangkitan bakteria dan meningkatkan sistem imun badan dan menjadikan kulit ibu sihat juga.

B-COMPLEX

B-complex   Pernah dengar tak terma 'folic acid'. Alah... yang selalu kita dengar orang cakap tu." Nak mengandung makan la acid folic", kata diorang. Well,percaya tak bahawa acid folic tidak mudah menyerap di dalam tubuh seperti yang disangka. Tahukah anda bahawa para saintis Shaklee telah menghasilkan satu folic asid yang mempunyai daya serap yang tinggi. Acid folic tersebut berada bersama Vitamin B- complex. Tapi tahukah anda bahawa asid folic yang berada di pasaran dan farmasi merupakan ubat sintetik?...ya..ianya ubat sintetik.
   Faedah dari pengambilan Vitamin B - complex dalam set mengandung Shaklee ini, kesemua 8 komponen Vitamin B yang perlu ada dalam badan akan ada dalam tubuh anda. Lebihan dari Vitamin B akan larut dan disingkirkan melalui pencernaan, jangan risau. Ia akan membantu menggalakkan tumbesaran bayi,meredakan sakit kepala dan tekanan kepada ibu, mencegah anemia dan detoksifikasi.

VITA - LEA

vitalea   Vita -Lea merupakan multi -vitamin dan mineral yang pertama di dunia. Disebabkan shaklee..hari ini vitamin dipanggil sebagai vitamin. Ini kerana Vita -Lea pada asalnya dinamakan sebagai Vitalized-mineral. Disingkatkan menjadi vitamin.
   Dah nama pun vitamin, semua jenis vitamin ada dalam ni. Ia diiktiraf the best multivitamin dalam majalah public interest pada tahun 2000. Ia menyediaka nutrisi asas pada tubuh dan menyebabkan tubuh ibu tidak penat. Ibu yang mempunyai HB (tekanan darah rendah) tersangatlah digalakkan menggunakan produk ini.

OMEGA GUARD 

Omega Guard Kaya dengan DHA.Ia akan membantu perkembangan bagi otak bayi kerana mempunyai kahaisat omega 3 di dalamnya. Terdapat banyak kelebihan yang ada pada omega guard tetapi bagi ibu yang mengandung, saya fokuskan kepada perkembangan kognitif bayi. Semoga dengan mengambil supplemen ini, anak anda bakal menjadi pintar dan cerdas.
 
 




 

Anda rasa ianya Mahal sebab Banyak????

JANGAN RISAU !!!!

YANA HEALTH CARE MENYEDIAKAN SET BUDGET UNTUK ANDA

 HUBUNGI 

 YANA

011-11181585

wassap/sms/mms/wechat/tango

klik di sini untuk ke laman FB untuk details 

0 ulasan:

Catat Ulasan