Rabu, 4 Disember 2013

Kelebihan menjadi ahli Shaklee

    Anda consumer produk Shaklee? Tahniah !!! Ini menunjukkan bahawa anda mengambil berat tentang kesihatan anda. Anda consumer tetap shaklee tapi masih lagi belum menjadi ahli? "wah rugilah RM75.00," kata satu customer pada saya. Sebab tu, hari ni saya nak terangkan dengan jelas sebab dan musabab kenapa saya kata awak takkan rugi  jadi member Shaklee, kerana saya pun pernah berada dalam situasi yang sama setahun yang lepas.

MEH CEK NAK CERITA SEBAB APA KENA JADI AHLI



1) CASH REBATE / BONUS yang akan anda dapat. Siapa yang biasa pakai kad kredit masa isi minyak mesti tahu tentang terma ni. Bila kita isi petrol kat pam minyak, lagi banyak kita isi lagi banyak point dan pada certain time dia akan tolak balik duit kita masuk ke dalam kad kredit. Contohnya kalau kita isi RM 100 seminggu, mungkin dia akan tolak 3-4 ringgit. Ok la tu kan? Masalahnya , Shaklee lagi best dari tu.Awak tahu tak, kalau awak beli produk Shaklee tanpa menjadi ahli, sebenarnya awak telah memberikan bonus untuk orang seperti saya. Sesetengah orang sebab nak murah, dia akan pakai NO ID pengedar. Betul tu,ianya seperti win-win situation, Kak Mah pakai NO ID Kak Nab, Kak Mah dapat barang murah dan Kak Nab dapat point. Adil la kan? Tapi kalau Kak Mah Jadi Ahli, Kak Mah dapat barang murah dan Kak Mah dapat point. Bila Akhir Bulan, point tu jadi duit dan dibayar terus dalam akaun Kak Mah...rasanya lagi untung. Ada dua option kat situ. Anda boleh pilih nak jadi Kak Mah yang pertama ke atau Kak Mah yang kedua. Mana-mana boleh. Kalau nak jadi Kak Mah yang pertama, jangan segan,boleh pakai ID saya  966725. Selepas pakai ID tetapi tak tahu cara nak makan? Jangan risau, konsultasi boleh diberikan secara percuma melalui Wassap/ Call di 011-11181585. Win-win situation kan?hehe..

KALAU NAK JADI KAK MAH YANG KEDUA ??

MasyaAllah!! Sangat-sangat dialukan.Tapi mesti kena ada penajanya.Di sinilah pentingnya penaja yakni orang yang bertanggungjawab terhadap perkembangan anda. Anda perlu tahu anda mempunyai hak untuk medapat konsultasi yang terbaik dari ejen berdaftar / ahli Shaklee. Sebab ada jugak kes sebelum ni, beli dengan orang lain, mintak konsultasi dengan orang lain. Tak best la camtu ye tak..hehe. Langkahnya untuk menjadi ahli ada dua cara. Satu, anda pergi branch Shaklee, isi borang lepas tu jadi ahli (nanti saya terangkan lagi mendalam), tapi tak tahu siapa konsultan. Dua, anda boleh contact saya, saya akan isikan online, dan membantu anda dan tak lupa juga bagi mereka yang berfacebook, akan dimasukkan ke dalam Group Ekslusif tertutup kami. So kalau ada masalah, anda boleh refer di situ ataupun direct call saya pun boleh, mana-mana yang anda rasa senang dan boleh membantu anda.

2) MODAL X PERLU JIKA NAK BERBISNES
ahli shaklee

Saya bermula dengan menjadi konsumer produk Shaklee.Slimming set.Satu hari jiran saya tanya "Eh Yana, Cik Eja tengok Yana kurus sekarang! Yana diet eh?" Saya cakap kat dia saya makan produk Shaklee. Tak sangka dia minat.Cik Eja pun tanya harga dan bayar kat situ jugak.Suami saya balik kerja terus saya ajak pergi Shaklee beli barang.Dapat point. Maka disitulah titik tolak saya menjana pendapatan melalui produk Shaklee. Alhamdulillah, lepas dah buat bisnes ni, hari-hari ada wang untuk modal sebab customer bayar dulu.Kita just ambil, pos kat diorang, tahu-tahu 15 hb pergi cucuk Maybank dapat duit bonus jualan.

3) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE

Khabar baik!!! Bermula Oktober 2013, order melalui online boleh dilakukan dan barang akan dihantar melalui HQ Shaklee. So, tak perlu nak pergi ambil barang kemudian pos ke client atau ke rumah anda bagi yang jadi ahli untuk makan sendiri. Mudah kan? Semuanya bisa diatur dari pos sampailah ke tracking number. Jadi bagi yang nak buat part time, tak perlu risaulah nak ke sana ke mari hantar barang. Just order dan barang akan terus dihantar ke rumah ataupun client. Sangat mudah.



ANDA BERMINAT?

X kisahlah jika anda ingin  menjadi ahli untuk makan sendiri
atau
ingin menjana pendapatan melalui Shaklee

Saya merupakan ejen yang sah dan akan membantu anda .

Untuk pertanyaan lanjut

Yana : 011-11181686











0 ulasan:

Catat Ulasan